Friday, May 11, 2007

11 05 05

Ταξίδι.. ελευθερία,αέρας-θάλασσα και δυό γουλιές ουίσκι σε μιάς χρήσης..Άδεια,τελευταία, ένα ταχύπλοο από Αθήνα για το ξερονήσι μου..
Τελείωσαν όλα,πάει και αυτό..1 χρόνος ήταν..βγάζεις την παραλλαγή, με τα ραμμένα απο εσένα κουμπιά-είχε ραφτεί στο πετσί μου τελικά.
Δεν έγινα σαν και αυτούς..τα κατάφερα,έλεγα. Μεγάλο σχολείο και αυτό.
Άκουγα αυτό το τραγούδι στο mp3 μου,αγαπημένο κομμάτι, ταξιδιάρικο..όπως τότε...και τρέχαμε, κύμματα ψηλά,να φτάσουν πάνω μου..να τρέξω ολο και πιο γρήγορα να φτάσω !
2 χρόνια πέρασαν και σήμερα το πρώι βρέθηκα στα ίδια..μικρές φατσούλες μπροστά μου - κρεμόντουσαν απο το στόμα μου..περιμένοντας να πώ..να μιλήσω.. - Μά ταξίδευα, όπως τότε..όλα μπροστά στα μάτια μου..όλα στα αυτιά μου..Ο ήχος των μηχανών, το κύμα, ο ήχος απο αυτό το κομμάτι να μου κάνει παρέα..
Ξύπνησα, ήμουν στην δουλειά μου..και ξαναγύρισα σε αυτήν και συνέχισα...και συνεχίζω.
Ένα κάψιμο στον λαιμό μου από το ουίσκι..και συνεχίζω..δεν πρέπει να κοιμηθώ..πρέπει να πάω στα βόρεια..
Μου μυρίζει τελικά, μαζί με το ουίσκι...

Έτοιμος ! φέυγω, τότε και τώρα..άνοιξη-αλλάζω.

Καλό ταξίδι..

// ακούστε αυτό το κομματάκι..έστω και αν δεν είναι στα ακούσματα σας, ίσως, θα σας ταξιδέψει..

Και για το Copyright: MIKRO-Χρυσαλίδα..

No comments: