Sunday, May 6, 2007

Πρωι 6/05


Καλημέρα μου, σήμερα δεν έχει το πρόγραμμα,ούτε ψαγμένα, ούτε τραγούδακια, ούτε ποιήματα...σήμερα έχει Αλήθειες..μάλλον είναι η περίοδος της αλήθειας..τελικά. Αυτοί που με ξέρουν..γωρίζουν οτι το ξεκαθάρισμα γίνεται μία φορά το χρόνο..χαχαχα.Ακούς φιλαράκι Κ****?? Έβαλα μπροστά την σκούπα..σωστά υπέθεσες. :Ρ
Σήμερα λοπόν, εκτός απο αλήθειες έχει και αλλαγή προγράμματος.
Βλέπετε Καλοκαιράκι έρχεται..δεν έχει σημασία αν ίσως θα είμαι στη στεριά και όχι στο νερό,ώντας συνηθισμένος..-Και αυτό αλλαγή προγράμματος είναι..και οι παραλίες του Ολύμπου καλές είναι..μαζί με το Δωδεκάθεο..χαχαχαχα
Πήρα λοιπόν τα πάνω μου..
end στους προβληματισμούς, end στις σκέψεις, end σε αυτούς που δεν με κάνουν happy...
Και αυτοί..πήραν το κάθισμα που τους αρμόζει...πίσω,πίσω...εκεί που κουνάει πολύ το καραβάκι..
end σην γκρίνια..πολύ γκρίνια όμως κολλητέ..end στα παράπονα..δεν ακούει και κανένας ετσι και αλλιώς.


/ / THE END - THE HAPPY END

Τελικά και με καφέ καλά τα λέω...πρωί-πρωί

Bow Down Before The One You Serve You're Gonna Get What You Deserve

Δεν είναι τυχαίο..
...................................................................................................

//Μα κι οταν ακομα μου τηλεφωνεις, η ταραχη μου μεγαλωνει. Αν η φωνη σου ειναι στενοχωρημενη, σκεφτομαι οτι εγω προκαλεσα την στενοχωρια σου. Αν ειναι χαρουμενη, σιγουρα οφειλεται σε μια αγνωστη συντροφια, πιο ευχαριστη απο τη δικη μου, που εκανε την καρδια σου να ανοιξει.

Σε περιμενω και δεν τολμω να ομολογησω ουτε καν στον εαυτο μου ποσο σε χρειαζομαι.

Ένα απο τα καλύτερα που έγραψε η μοιραία, όλα εκεί μέσα είναι...και δεν είναι και ολόκληρο ποίημα..:Ρ

Συμπλήρωμα στην απορία της εβδομάδας..xaxaxa
Επειδή αναρωτιέστε όλοι τι έχω...τίποτα δεν έχω... what i give is what i get ... Τίμιο και Δίκαιο.Thats life.

2 comments:

tomorrow's patries said...

Τίμιο .. πολύ τίμιο...
Για Δίκαιο ...μμμ... δεν ξέρω... είναι άλλο πράγμα η δικαιοσύνη φιλαράκο μου! άπιαστο!

what i give is what i get...
και πάνω που είχα πείσει τον ευατό μου για το αντίθετο...
αλλά, τι να κάνουμε;

thats life my friend (!)

so,
//allocate your sentiment, and stick it in a box//

saltwater & Jim said...

// Το χειρότερο πράγμα φίλε μου τελικά είναι να προσποιείσαι..Ποτέ ξανά..! Καλή Εβδομάδα.