Saturday, June 9, 2007

Ον δε γουει του Γουοντερλαντ

/Για τον Μάη του 77 / Για το παιδομάζωμα στον περιφερειακό του Λυκαβηττού 
/ Για το τρενάκι που μίλαγε..
/ Για το σπίτι που άφησα πίσω / Για την πρώτη μέρα στο σχολείο / Για την νέα μου γειτονιά
/ Για την γραφιστική /Για τα όμορφα χρόνια στο Καλλιτεχνικό / Για το αδέρφι μου, στη Κύπρο
/ Για την χαμένη αρχιτεκτονική / Για την κερδισμένη Ναυπηγική /Για το χάσιμο των μαλλιών / Για τα ξενύχτια με τα βιβλία
/ Για την όμορφη-άγρια νύχτα / Για το σχολείο της νύχτας /Για την Κ** / Για τις κραιπάλες με τα φιλαράκια μου
/ Για τις κάβλες / Για τα κρεβάτια / Για τις σωλήνες σου στην εντατική / Για το βλέμμα σου,μισοκοιμισμένη
/ Για την θέα απο το θάλαμο σου / Για την αυπνία / Για το 8.65 / για την ανάσταση σου - Για ΣΕΝΑ
/ Για τον ανύπαρκτο καραβανά
/ Για την θέα της Καλντέρας / Για το άγριο νησί μου
/ Για την τελευταία ημέρα στην Αθήνα / Για το ταξίδι στο Λονδίνο / Για την μοναξιά /Για τα δύσκολα χρόνια..
/ Για τον σκίουρο στον Τάμεση / Για τα ξενιτεμένα φιλαράκια μου,εκεί / Για το "Καλώς Ήρθατε Στο Ελ.Βενιζέλος
/ Για την επιστροφή μου / Για το ντύσιμο στο Χακί / Για το κρύο στις σκοπιές/ Για την γοητεία της εξουσίας..
/ Για το ρόζ χαρτί / Για τον Παππού Μήτσο / Για το ζειμπέκικο του
/ Για το άγχος της πρώτης δουλειάς /Για την επιτυχία μου / Για την αποτυχία μου /Για την "επανάσταση" μου
/ Για την γαμημένη άγρια θάλασσα
/ Για το Κτέλ../ Για την ομίχλη στο Σαραντάπορο / Για τα μάτια σου 4 τα χαράματα
/ Για το "κόλλημα" μου / Για την αγκαλιά / Για το Berlin / Για το χορό σου / Για την πατρίδα σου / Για τους 5 Μήνες
/ Για την ομορφιά σου, όταν διαβάζεις
/ Για τα λόγια μου / Για τα λόγια σου / Για αυτα που έκανα / Για αυτά που θα κάνω
ΓΙΑ ΜΕΝΑ-ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΟΥΟΝΤΕΡΛΑΝΤ.

5 comments:

tomorrow's patries said...

Δίκτυα ΙΙ. monocole.van nelle κόκκινος.mac.νύχτα.άδεια-δουλειά.έκθεση.TCP/IP.καφές.μηδέν μείον μηδέν.ύπνος.wired.μούτος.
ηλεκτρονική.σχέδια.χάρακες.σβυστήρια.μούτος on my mac. "αυτό το λευκό είναι όλο".

flashback: λυκαβηττός 1996

my grate movie.Κοζάνη.άπλυτα ποτήρια.wonderland.μούτος on my mac.

flashback: σαντορίνη 2001

msn.xxxsites.αλιστράτη.μούτος.ποδήλατο.εξάρχεια.

flashback: αθήνα 2003

ομίχλη.επιφυλακτικότητα.νύχτα.04.00'.κτελ.wishky.chorus.τρυποκάρυδος(!).berlin.berlin.berlin.

flashback: xe xe xe (2007)

πάσχα.gin - στιμένο λεμόνι.mavroidakos. αεροδρόμιο μακεδονία.rent_a_car.φίλοι. μούτος.

flashback: αλιστράτη 2007

here's the sun... here's the moon

//πως έλεγε εκείνη η διαφήμιση φάτσα;
//"η τεχνολογία μας φέρενει πιο κοντά";;;;;

people say that your dreams are the only things that save you.

--μόνο όταν γίνονται πραγματικότητα μούτο!--

π.σ.: thk u for my flashbacks...

Anonymous said...

Irthame kai emeis(prosekse ton plythintiko..!)xaxaxa.Opoy gamos kai xara i vasilw prwti.xaxaxa.
Olo ekplixeis mou eisai ton teleytaio kairo Tsiou!
Ayto pou diabasa simera itan mia apodeiksei gia aytous pou se thewroun mayro skyli...na thaymazoun tin magkia sou! oso gia to "kati" pou se exei kanei happy...ena megalo eyxaristw apo emena..
xaloumi kaneis????xaxaxaxaxaa
etsi gia na to elafrynw ligo..giati mas sygkinises!

Tomorrows parties: Ti einai aplyto potiri?? xaxaxaxa.

tomorrow's patries said...

//anonymous:
ο ενικός μου άρεσε... αν και δεν ταιριάζει ιδιαίτερα στην περίπτωσή μου!
απλυτA ποτήριA να λές...
καλησπέρα σας

//tsiou!!!
ωραίο να έχεις παρατσούκλια μούτο. να ξεχωρίζεις τα φιλαράκια... από τους γνωστούς μούτο

saltwater & Jim said...

// Tomorrow's: Ειναι ωραίο τελικά να έχεις flashbacks..χαίρομαι που στα θύμισα..
- για τα ποτήρια μάλλον χρειάζεσαι τον anonymous να στα πλύνει..χαχαχα

//Anonymous: Δεν είμαι μάυρο μωρέ...απλά γκριζοφέρνω λίγο..χαχαχα
χαλούμι δεν θα πάρω, δεν μου αρέσει...
όσο για τις εκπλήξεις..έτσι είμαι εγώ..Μιά και Έξω,μην πάρω φόρα!
Έχεις να πλύνεις ποτήρια ε??????!!

tomorrow's patries said...

Οι ιστότοποι κλείνουν σιγά - σιγά, όλο και καλοκαιριάζει "αφού"(!).

εγώ έχω κλείσει εδώ και πολύ καιρό.
η εξεταστική, ο λίθαργος του καύσωνα μετά, η βαρεμάρα τώρα... μα πιο πολύ ... το γεγονός ότι μένω πάντα πίσω... να κοιτάζω τους άλλους ...

δεν παραπονιέμαι... είναι επιλογή μου άλλωστε, ε;

//δεν θυμάμαι που το άκουσα αλλά σήμερα από το πρωί, στο γραφείο, μετά από ένα τηλ. -κακό τηλ- όλο και μου στριφογυρνά στο μυαλό...
"όταν μπορείς να κάνεις πράγματα... δεν υπάρχει ο λόγος.... όταν υπάρχει ο λόγος είσαι αρκετά μεγάλος πια για να μπορέσεις να τα κάνεις"

αρκετά μεγάλος πια... , λοιπόν, και έτσι θα κοιτάω τους άλλους να φεύγουν...

δεν παραπονιέμαι... είναι επιλογή μου άλλωστε!

αλλά θα την βρούμε την γαμημένη την άκρη, έτσι Μούτο;