Monday, May 7, 2007

GNU or GNU. Vol.1


Αυτό το χαριτωμένο ζωάκι,συμπαθητικό γιατι είναι και κερατούκλης, κατά τα άλλα, λέγεται GNU,το ήξερα και το είχα ξανακούσει..να το δώ λίγο δύσκολο..δεν ξέρω αν υπάρχουν στην Ελλάδα..(Δεν τα πάω καλά με το ζωικό βασίλειο, όπως και με τους Η/Υ τελικά..όπως αποδείχτηκε παρακάτω..)
Δέν ήξερα όμως οτι το όνομα του αφορά και μια διανομή του Linux (Μην εντυπωσιάζεστε..μου το είπαν!!)και γέλαγαν κιόλας! τους συγχωρώ...!
Αφορμή λοιπόν όλων αυτών είναι η διάθεση της εταιρείας που δουλεύω να εγκαταστήσει αυτό το ζωάκι σε όλα τα PC του τμήματος μου..και εγω ώς πολυτεχνίτης (σημειωτέον κλασσικής ειδικότητας..) καλούμαι να απαντήσω με τα σχόλια μου...στον διευθυντή μου και στο ΙΤ dept της εταιρείας..
να το φέρουν ή όχι??
Είναι καλό ή δεν είναι?? Δαγκώνει ή όχι? κλωτσάει μήπως?? Που θα το ταίζω??
Ζήτησα βοήθεια,όπως πάντα άλλωστε σε τέτοια θέματα και όχι μόνο, απο τα φιλαράκια μου moiraia και phill.εεεε,αυτοί του κερατά πια (επίκαιρο..), το κατέχουν!
Περιμένω την απάντηση τους...
Ακολουθεί Vol.2.
Αναμείνατε..

No comments: