Saturday, April 14, 2007

05 / 04 - 10 / 04



Μέτα από ένα μεγάλο διάστημα απουσίας.. παρών και πάλι..Αυτή τη φορά παρέα με το iMac μου..!! και όμως το εχω απέναντι μου...καλό παρεάκι τελικά..
...................................................................................................
Η φώτο γεμάτη με ωραίες αναμνήσεις.. απο τόπο περίεργο..τόπο που δεν είχα ξαναδεί..όμορφο τόπο..όμορφοι άνθρωποι-ωραίες στιγμές... λίγο νοσταλγία μόνο και για τον δικό μου τόπο εκείνες τις ημέρες..μήπως τον απαρνήθηκα?? όχι ρε φίλε, απλά ήταν καιρός να γνωρίσω καινούργια πράγματα..μου πάει και το μπλέ, άλλα εχω αρχίσει να γουστάρω πολύ και το καφέ..μυρίζει όμορφα..
Ημέρες με τους δικούς σου ανθρώπους, ημέρες σκέψης, ημέρες απολογισμού μπροστά στην υπέρτατη θυσία και όμως και εγω ήμουν εκεί... με τους δικούς μου ανθρώπους..άλλους αυτή την φορά, σημαντικόυς όμως, για πρώτη φορά...δεν ήταν εύκολο, Δεν ένιωθα ξένος..ίσως λιγότερο ξένος απο ότι νιώθω στον τόπο μου..τώρα πια, τόπος άγριος-ξερός-πανέμορφος συνδυασμένος και με κακά μαντάτα, πάσχα πρίν τέσσερα χρόνια..και μετά ο δικός μας γολγοθάς..- όλοι οι άνθρωποι έχουν απο έναν τελικά - με σκοπό μόνο την ανάσταση...
Και φέτος, μέσα από τον παιδικό χαβαλέ - πού ευτυχώς μας έχει απομείνει - και τα κρυφά γέλια να μην μας ακούσουν..ξαναμπήκα στο σπίτι ΤΟΥ. Όμορφα ήταν...φίλε μαζί σου και μαζί ΤΟΥ. Εσύ με πήγες..θυμάσαι..? Έσκυψα απλά το κεφάλι μου...και ήθελα όταν το σηκώσω να είμαι καλύτερος άνθρωπος..πιο ευτυχισμένος..και όμως ήμουν..Θάυμα των ημερών?? οχι..απλά πραγματικότητα..

2 comments:

tomorrow's patries said...

I wish I was the souvenir you kept your house key on

...ομορφα...

saltwater & Jim said...

And Finally Open The Door...